Quatre emprenedors inicien la segona fase del programa LAB Impact Andorra de MoraBanc i Ship2B

Quatre emprenedors inicien la segona fase del programa LAB Impact Andorra de MoraBanc i Ship2B

Els quatre projectes d’emprenedors d’Andorra del LAB Impact Andorra de MoraBanc i Ship2B han començat avui dimarts la segona fase del programa. Tres jornades intensives on perfeccionar el seu pla de negoci amb el suport dels professionals de Ship2B i de mentors especialistes en diferents camps.

La sala d’actes de MoraBanc s’ha convertit en un laboratori d’emprenedoria on els participants poden interactuar enriquint els seus projectes i reben formacions en forma de taller sobre conceptes com la millor manera de conèixer el client potencial, com monetitzar el projecte, models de finançament i màrqueting i vendes, entre d’altres.

El darrer dia d’aquesta segona fase, els emprenedors faran una presentació dels seus projectes davant un jurat que triarà la proposta que gaudirà de la tercera i darrera fase del programa. Un acompanyament amb la Fundació Ship2B a Barcelona de quatre mesos de durada.

El programa LAB Impact Andorra respon a les sensibilitats que MoraBanc té envers els emprenedors d’Andorra, i és el resultat de l’associació del banc amb la Fundació Ship2B, la millor acceleradora privada d’Espanya segons el rànquing Funcas 2016/2017.

 

Els 4 projectes

Andorra Market Place és un projecte que vol oferir al petit i mitjà comerç l’opció d’obrir el seu negoci a l’activitat per Internet. Una plataforma on puguin fer arribar la seva oferta i vendre-la en un entorn digital com ja fan les grans superfícies o alguns negocis amb més possibilitats i sensibilitat per la venda ‘online’.

T-Care és una proposta emprenedora que vol treballar diferents possibilitats relacionades sempre amb el te, la salut, i la filosofia ‘slow’ que l’acompanya. Aquest projecte vol oferir te de qualitat però combinar-lo amb opcions d’alimentació saludable. També es treballa una línia de propostes turístiques a Andorra on el te sigui protagonista.

Votestore vol aportar un valor al mercat immobiliari i als barris afavorint el lloguer de locals comercials buits. En una primera fase, els veïns poden votar quin tipus de negoci troben a faltar al seu barri. Aquesta informació anirà a les persones que volen obrir un negoci i estiguin cercant el local i la ubicació ideal.

Vilbor és una marca d’esquí artesanal de producció sostenible i impacte social. Fabricats per un emprenedor a Andorra, ofereix un producte diferenciat, fet amb materials de proximitat i adoptant els valors de les muntanyes d’Andorra.