Presentació final del programa d’emprenedors de MoraBanc

Els tres participants al LAB Impact Andorra, el programa de suport a emprenedors de MoraBanc i Ship2B, han fet la presentació final del seu projecte davant del jurat que ha de seleccionar el darrer finalista.

Els emprenedors han treballat durant els darrers dos mesos en les propostes i canvis que van sorgir de les sessions de treball amb mentors que es van fer a MoraBanc a principis de juliol. Amb tota la informació d’aquelles jornades han refet els seus projectes i avui els han presentat davant d’un jurat format per professionals de diferents àrees de MoraBanc i Ship2B.

El jurat ha de decidir en els propers dies quina de les tres propostes ha fet més mèrits per continuar endavant al programa LAB Impact Andorra. El seleccionat rebrà el premi de 1.500 euros per invertir en el projecte i realitzar un pilot. A més, el projecte premiat seguirà amb la formació a Barcelona a l’ecosistema de Ship2B.

Els tres projectes finalistes

Andorra Parl’APP: Aplicació amb càpsules d’informació sobre el principals punts d’interès d’Andorra per facilitar les visites turístiques i la difusió cultural. Cal destacar algunes funcionalitats destinades a les persones amb dificultats auditives i visuals.

E-beat: Un servei mèdic professional especialitzat en cardiologia a distància. Connecten al metge amb el pacient independentment del lloc on estiguin per a la realització, interpretació i diagnòstic professional d’un electrocardiograma. El seu objectiu és augmentar la prevenció de les malalties cardiovasculars amb un seguiment periòdic, reduint el temps de resposta i el diagnòstic.

Social Miners.Org: Una plataforma per minar criptomonedes i dedicar el benefici a col·lectius vulnerables. Mitjançant tecnologia blockchain es podran realitzar donacions amb total transparència i sense intermediaris. Unes transferències que es podran justificar i auditar per assegurar que les persones receptores les reben.

LAB Impact Andorra

LAB Impact Andorra és un programa que respon a la voluntat de MoraBanc de donar suport al teixit d’emprenedoria d’Andorra, i especialment als projectes que puguin tenir un impacte social al Principat. Aquesta és la quarta edició d‘aquesta iniciativa que MoraBanc porta a terme de la mà de la reconeguda entitat d’acceleració i inversió Ship2B amb seu a Barcelona. BeYou Perfumes, FITAPP.pro i Andorra Market Place són alguns dels projectes que ja han passat pel programa.