MoraBanc, patrocinador del Trofeu Borrufa

MoraBanc i Grandvalira Resorts han signat un acord pel qual l’entitat bancària serà el patrocinador del Trofeu Borrufa fins a la temporada 2027. El patrocini s’activarà en la pròxima edició que se celebrarà entre el 16 i el 19 de gener.
Mireia Maestre, directora de Comunicació i Marca de MoraBanc, destaca que aquest nou patrocini “s’alinea amb el compromís de MoraBanc amb els projectes de país, de muntanya i de neu i, en aquest cas, també amb les joves promeses de l’esquí alpí que hi competiran.”

El patrocini del Trofeu Borrufa arriba pocs mesos després que MoraBanc esdevingués patrocinador exclusiu del sector bancari de l’estació Ordino Arcalís durant les properes cinc temporades. L’entitat bancària ampliava així la seva presència a Grandvalira Resorts afegint l’estació ordinenca als sectors del Pas de la Casa i Grau Roig de Grandvalira, dels quals ja era patrocinador.

Patrocinis de neu

El sector de la neu té un pes específic rellevant a Andorra i també al pla de patrocinis de MoraBanc. A més dels dominis d’Ordino Arcalís i Grandvalira Pas de la Casa – Grau Roig, l’entitat patrocina també els equips nacionals de la Federació Andorrana de Muntanyisme, la MoraBanc Copa d’Andorra d’esquí de muntanya, i l’esquí club PCGR.