MoraBanc primer banc en oferir un fons d’inversió directa en Bitcoin

MoraBanc ofereix el primer fons d’inversió de Bitcoin a Andorra, un producte pioner al país que permet la inversió en espècie en aquest actiu digital. El Mora Bitcoin Fund FI és un fons destinat a inversors qualificats que facilita la inversió en actius digitals a través de sistemes tradicionals, amb una custòdia fiable i segura de l’actiu digital subjacent. Aquest fons està dissenyat per capitalitzar les oportunitats que presenta l’acceptació global creixent dels actius digitals, oferint als inversors una via regulada i d’alta qualitat per accedir a aquesta classe d’actius emergents.

MoraBanc és l’únic banc andorrà en oferir serveis d’actius digitals a Andorra, incloent la custodia i la compravenda, i amb aquest innovador primer producte financer es situa també com un referent a nivell mundial.

Amb la creació de l’àrea d’Actius Digitals, MoraBanc ha fet una important inversió en tecnologia i talent per desenvolupar projectes innovadors com el Mora Bitcoin Fund FI. S’ha creat una oferta que dona accés als clients i inversors a productes i serveis digitals de manera senzilla i amb els nivells de confiança, control i seguretat de la banca tradicional.

Carlos Salinas, director d’Actius Digitals i Fintech de MoraBanc destaca que “la inversió física en Bitcoin diferencia el nostre fons d’altres opcions en el mercat i subratlla el compromís que tenim amb la innovació i la seguretat. Amb l’aprovació d’aquest fons, oferim als nostres clients una forma robusta i regulada de diversificar les seves inversions, al mateix temps que es maximitza la transparència i la traçabilitat dels actius digitals.”

MoraBanc ha treballat intensament amb diferents agents del món de les finances i els actius digitals per garantir que el fons compleixi amb els més alts estàndards de seguretat i regulació. Aquest enfocament col·laboratiu assegura que la integració de noves tecnologies en els serveis financers es faci de manera que protegeixi tant als inversors com la integritat del sistema financer andorrà.

Jornada de Tecnologia i Innovació

El nou fons de MoraBanc s’ha donat a conèixer en una jornada sobre Tecnologia i Innovació en la Gestió d’Actius Digitals que MoraBanc organitza a Andorra la Vella. Durant tot el dia s’ofereixen ponències de diferents àmbits dels actius digitals, posant en valor les oportunitats que poden generar a Andorra, i tot el que cal tenir present per desenvolupar projectes amb totes les garanties de seguretat. Regulació, toquenització, intel·ligència artificial o inversió en actius digitals són alguns dels temes que es tracten al programa de ponències.