MoraBanc inicia una campanya que gratifica fins a 300€ per domiciliar la nòmina.

Amb l’objectiu d’oferir productes atractius per als clients de banca domèstica a Andorra, MoraBanc inicia una campanya amb la qual les persones que domiciliïn la nòmina al banc poden obtenir una bonificació de fins a 300€. Una iniciativa que es vol fer arribar a un ventall ampli de la societat, ja que s’hi poden adherir totes les persones que tinguin una nòmina o pensió igual o superior a 1.250 euros i no la tinguin domiciliada a l’entitat.

El Pla Nòmina 2024 s’activa aquest dimarts 12 i estarà operatiu per a les persones que, complint les condicions, domiciliïn la seva nòmina o pensió, abans del 14 de juny. Per fer-ho, només cal que comuniquin a la seva empresa el número de compte de MoraBanc on volen domiciliar la nòmina. Quan es rebi la primera domiciliació, la promoció s’activa automàticament amb l’abonament dels primers 50 euros. La resta de l’import, fins a un màxim de 250€ es cobrarà mitjançant l’aplicació de bonificacions del 50% en els rebuts de la llum o de serveis de telefonia rebuts fins al 23 de desembre.

Per aquelles persones que no siguin clientes, cal obrir un compte MoraBanc, presencialment a l’oficina, o a distància amb l’onboarding digital de l’aplicació mòbil, i seguir el mateix procediment.

Totes les condicions i els detalls de la promoció es poden consultar al web morabanc.ad.