MoraBanc i Cuatrecasas col·laboraran per donar formació a clients, empleats i assessors

MoraBanc i Cuatrecasas, un dels despatxos d’advocats més prestigiosos del món, col·laboraran en l’àmbit de la formació i altres aspectes que puguin aportar valor als seus clients, empleats i assessors.

Aquesta col·laboració s’emmarca dins del pla de creixement estratègic que segueix MoraBanc i que inclou aliances amb empreses líders als seus sectors per aprofitar sinèrgies i potenciar l’oferta de valor del banc als seus clients. En aquesta línia, el passat mes de febrer, MoraBanc va signar un acord amb Goldman Sachs Asset Management, un dels bancs globals més gran del món, i al mes de maig, l’entitat va anunciar una aliança estratègica amb el Grup Pyrénées, el conglomerat líder en retail del Principat d’Andorra.

Conferència sobre el Brexit

El primer esdeveniment fruit de la col·laboració entre MoraBanc i Cuatrecasas serà un conferència sobre el Brexit que es durà a terme el proper divendres 8 de novembre a la sala d’actes de l’edifici central del banc. La xerrada serà íntegrament en anglès, començarà a les 10h, i està dirigida especialment a inversors. Els socis de Cuatrecasas Marco Antonio Sanz (Londres) i Xavier Xivillé (Barcelona), així com el soci de PriceWaterhouseCoopers, Mike Curran (Londres), oferiran la seva visió del Brexit i de l’impacte que pot tenir per als inversors. L’acte serà moderat per Lorenzo Casaus, director d’Estratègia i Inversió de MoraBanc.

Sobre Cuatrecasas

Cuatrecasas és una de les principals firmes mundials d’advocats amb presència a 13 països, una marcada implantació a Espanya, Portugal i Amèrica Llatina, i amb despatx també a Nova York, Londres, Shanghai i Beijing. El seu equip inclou més de 1.000 advocats de 24 nacionalitats i cobreix totes les disciplines del dret d’empresa a les seves 28 oficines. És la firma més innovadora d’Europa continental, segons el Financial Times (2019, 2018) i el Millor Despatx d’Espanya, segons Forbes (2019).