MoraBanc i el Comú d’Andorra la Vella presenten la Temporada’18

MoraBanc  i el Comú d’Andorra la Vella presenten la Temporada’18

MoraBanc i el Comú d’Andorra la Vella han presentat la programació de la Temporada de música i dansa d’Andorra la Vella MoraBanc 2018. Les dues entitats tornen a fer realitat un dels cicles culturals més destacats d’Andorra.

En aquesta edició el cartell inclou quatre propostes de diferents gèneres. Els plats forts d’aquesta temporada són la jove companyia de dansa Ailey II, que obrirà el cartell, i el tenor mexicà Javier Camarena, que tancarà la programació el dia després de Sant Jordi. Entremig hi haurà les actuacions de Khatia Buniatishvili, una icona d’una nova generació de pianistes, i el conjunt de Virtuosos de la Filharmònica de Berlín, format per 13 músics. Totes les actuacions se celebraran al Centre de Congressos de la capital andorrana. Les entrades per als diferents espectacles ja estan a la venda al web de MoraBanc.

La Temporada de música i dansa d’Andorra la Vella MoraBanc és la iniciativa més destacada dins dels projectes culturals de responsabilitat social empresarial que porta a terme MoraBanc. Una aposta per apropar espectacles de primer nivell internacional als escenaris d’Andorra.

Foto: Comú Andorra la Vella.