La Targeta Solidària de MoraBanc recapta 97.223€ destinats a 19 ONG’s d’Andorra

Les targetes solidàries de MoraBanc han recaptat durant el 2019 un total de 97.223 euros. Des del començament del projecte, l’any 2010, MoraBanc ha recaptat 1.034.209 euros per les entitats col·laboradores. Els diners recaptats es reparteixen segons la voluntat dels clients entre ONG participants. Actualment participen al programa 19 entitats: Infants del Món, La Gavernera, UNICEF, Càritas Andorrana, AINA, Fundació Privada Nostra Senyora de Meritxell, IBO-Àfrica, Mans Unides, Fundació Clara Rabassa, Cooperand, Bomosa, Carisma, Hi Arribarem, Fundació Privada Tutelar, Associació Marc GG, l’Associació de Dones d’Andorra, Creu Roja Andorrana, AUTEA i el Patronat Dames de Meritxell.

Els donatius de la targeta solidària provenen de la solidaritat dels clients que participen en aquest projecte mitjançant donatius i arrodoniments de les compres. Per cada compra efectuada amb la targeta s’aporten els cèntims que manquen fins a arrodonir l’import al dècim o a l’euro superior. El banc dobla les aportacions dels clients i els arrodoniments de les compres.

Téléthon Andorra s’incorpora al projecte

Téléthon Andorra s’ha incorporat a partir d’aquest 2020 al programa Targeta Solidària de MoraBanc que arriba ja a les 20 entitats adherides. El projecte presentat treballa per promoure i fomentar els principis del Téléthon francès relatius a la col·lecta de fons per a la investigació de les malalties genètiques i poder donar suport a persones d’Andorra afectades per aquestes malalties i a les seves famílies.

La targeta Solidària és un dels projectes d’acció social dins de la responsabilitat social corporativa de MoraBanc que també inclou altres accions com el suport a la campanya de recollida de joguines en favor de Càritas o programes amb la participació d’empleats, com la campanya de recollida d’aliments realitzada amb Centre Comercial Andorrà.