Millorem la nostra operativa de banca online
News | 27.07.2017
A MoraBanc treballem constantment per millorar els serveis que oferim als nostres clients i facilitar les seves gestions.
Com a part de les millores que estem incorporant a MoraBanc Online, a partir d’ara tots els usuaris, sense importar el seu nivell d’operativa o el seu perfil, tindran accés a una sèrie de funcionalitats de configuració i de gestió bàsica que fins ara alguns d’ells no tenien.
Aquesta millora, que està disponible automàticament per a tots els usuaris de la banca en línia a partir d’avui, permetrà que certes accions com el bloqueig de targeta o la configuració d’un àlies d’usuari, puguin fer-se simplement amb la contrasenya de l’usuari.
Fins ara, aquestes funcionalitats requerien que l’usuari tingués una clau d’operacions per poder-les configurar i confirmar, fet que les feia disponibles exclusivament per a aquells usuaris amb permisos d’operativa a la banca online, sense incloure a usuaris amb permisos només de consulta.
A la següent taula trobaràs el llistat de les accions que s’amplien amb aquesta millora, prescindint de la clau d’operacions i sol·licitant, en el seu lloc, la contrasenya d’accés de l’usuari:
Si tens dubtes pots posar-te en contacte amb el nostre departament d’atenció al client, TeleBanc, al telèfon +376 884 884, o fes-nos arribar els teus comentaris a través del formulari de la nostre web.
Per conèixer puntualment les novetats i les notícies que publiquem directament i al moment, subscriu-te al nostre blog omplint el formulari que trobaràs al peu d’aquest post.
Informació sobre el tractament de dades de caràcter personal
En compliment de la Llei 15/2003 del 18 de desembre de protecció de dades personals, el client autoritza a què les dades de caràcter personal del sol·licitant consignades en aquest formulari s’incorporaran en fitxers el titular i responsable dels quals és MORA BANC GRUP, SA – MORA BANC, SAU (en endavant, “MoraBanc”) perquè es tractin amb la finalitat de tramitar el servei sol·licitat i, si és el cas, donar compliment als contractes que finalment es formalitzin, com també verificar-ne la correcció operativa.
El sol·licitant autoritza expressament que MoraBanc li pugui enviar comunicacions comercials o promocionals de productes i serveis, així com informacions del propi Banc, socials o d’altres activitats, en paper o per mitjans electrònics (entre altres, missatges curts (SMS) al telèfon mòbil, correu electrònic, etc.). Aquest consentiment té sempre caràcter revocable, sense efectes retroactius.
El fet d’emplenar aquest formulari implica que el sol·licitant reconeix que la informació i les dades personals que indica són seves, exactes i certes; en cas contrari, MoraBanc declina tota responsabilitat per la manca de veracitat o de correcció de les dades.
El sol·licitant autoritza a comunicar o interconnectar dites dades a tercers que formin part del grup d’empreses de MoraBanc, entitats dedicades fonamentalment a l’àmbit financer, assegurador i de prestació de serveis, considerant-se el sol·licitant informat d’aquesta cessió en virtut de la present clàusula. El sol·licitant autoritza que se li remeti informació sobre qualsevol producte o servei que comercialitzin aquestes empreses.
El responsable del tractament de les dades és MoraBanc. El sol·licitant queda informat de la possibilitat d’exercitar els drets d’accés, rectificació, supressió i oposició en els termes establerts en la legislació vigent.