MoraBanc ha celebrat a l’Auditori MoraBanc la quarta edició de la jornada d’Innovació financera i tecnologia, una trobada que ha reunit experts del sector econòmic, tecnològic i institucional per analitzar les principals tendències que estan transformant el sector financer .
Amb aquesta iniciativa, que ha reunit mésd’un centenar d’assistents, MoraBanc reforça el seu compromís d’aportar valor i coneixement a la societat andorrana en temes que afecten el seu entorn econòmic i financer, i consolida el seu posicionament com a banc innovador i referent en l’àmbit dels actius digitals.
La jornada ha comptat amb la participació de ponents destacats com Conxita Marsol, ministra de Presidència, Economia, Treball i Habitatge, que ha aportat una visió de país sobre el futur digital; Pau Llambí, expert en estratègia digital i intel·ligència artificial; i Alberto Mera, especialista en bitcoin i actius digitals, entre d’altres. Javier González i Jorge Shoenenberger de Traveltech han completat el programa que ha clausurat Marc Saura, secretari d’estat d’Empresa, Diversificació Econòmica i Innovació del Govern d’Andorra.
El programa ha abordat qüestions clau com el desenvolupament dels actius digitals, les oportunitats i riscos de la intel·ligència artificial, i l’impacte de la innovació en diferents sectors econòmics. La sessió també ha inclòs espais de networking per afavorir l’intercanvi de coneixement entre professionals.L’esdeveniment s’ha dirigit a clients, empreses i professionals interessats en la transformació digital i en les noves oportunitats del sector financer.