MoraBanc i Grandvalira renoven el seu conveni per quatre temporades més

2025-05-19

MoraBanc i Grandvalira han renovat el seu conveni per a les quatre pròximes temporades. El director de Màrqueting i Comunicació del banc, Wiro Martin, Julio Ventaja, managing director Grup SAETDE i el director de Màrqueting de Grandvalira, David Ledesma, han escenificat la signatura de l’acord a la seu central del banc.

MoraBanc manté la seva presència destacada als sectors de Pas de la Casa, Grau Roig i Encamp amb l’aplicació de la seva marca en diferents suports com ara remuntadors, senyalística, mapes de pistes, organitzadors de cues i altres espais.

Les dues entitats també desenvoluparan conjuntament activitats promocionals durant el període de la col·laboració com ara esdeveniments exclusius per a clients aprofitant els espais i serveis del camp de neu.

Des de la direcció de MoraBanc es valora molt positivament la renovació d’aquest conveni amb Grandvalira. Per a Wiro Martin, “Grandvalira és una empresa amb la qual el banc comparteix valors com la vocació de servei al client i la passió per arribar a l’excel·lència en el desenvolupament de la seva activitat. Els dos volem continuar sumant pels nostres clients i per a Andorra.”

Una relació de llarga durada i un compromís amb la neu

Per la seva durada, la col·laboració amb Grandvalira és un dels patrocinis històrics de MoraBanc i és una mostra del compromís de MoraBanc amb el sector de la neu dins de la seva política de suport als principals motors econòmics i socials d’Andorra. Actualment, el banc també és patrocinador principal d’Ordino Arcalís i dona suport a l’esquí club PCGR, el Trofeu Borrufa i la Federació d’Esquí de Muntanya.