MoraBanc patrocina l’espectacle MUV del Cirque du Soleil a Andorra

MoraBanc ha renovat la col·laboració amb Andorra Turisme per ser patrocinador principal d’Andorra de l’espectacle que Cirque du Soleil oferirà a Andorra el proper mes de juliol amb el títol “MUV”.

Per vuitè any, el banc dona suport a aquest esdeveniment que s’ha convertit en un referent de l’estiu a Andorra i ha permès atreure un major volum de visitants durant el mes de juliol.  MoraBanc va entrar a formar part d’aquest projecte seguint el compromís amb els esdeveniments que contribueixin a situar Andorra com un país de referència, en aquest cas a nivell d’oferta turística.

En aquesta ocasió el Cirque du Soleil presentarà a Andorra l’espectacle MUV que canviarà la seva ubicació però que mantindrà el segell de la firma canadenca i una proposta única dissenyada per Andorra.

La programació de “MUV” inclou 22 representacions de l’espectacle entre el 2 i el 31 de juliol, amb un aforament total que 110.000 persones.