MoraBanc obre una agència de valors a Barcelona

El grup bancari familiar andorrà MoraBanc obrirà una agència de valors a Barcelona sota la marca MoraWealth. El Grup MoraBanc iniciarà així la seva activitat a Espanya amb una proposta basada en la professionalitat i l’experiència adquirida en els més de 60 anys d’activitat en banca privada.

MoraWealth, que obrirà les seves portes aquest mes de febrer, es constitueix com la quarta filial de el Grup fora d’Andorra, i es crea en un moment de creixement de l’entitat a nivell internacional. Per a Pedro González Grau, president de MoraBanc “la nova entitat suposa l’extensió a un mercat molt afí, amb una oferta de servei molt centrada en el client, complementada amb un producte diferencial i competitiu”.

Lluís Alsina, director general de MoraBanc apunta que l’arribada de Grup a Espanya a través de MoraWealth, respon “al Pla Estratègic d’expansió i a la voluntat de tenir presència en un mercat natural per a nosaltres, en un moment de creixement.”

Amb seu a l’Avinguda Diagonal de Barcelona, ​​MoraWealth oferirà serveis d’assessorament financer, de gestió discrecional de patrimonis ajustada i personalitzada segons les necessitats de cada client, així com de recepció i transmissió d’ordres. És una oferta de valor diferenciada que aprofita les sinèrgies amb el Grup MoraBanc, una entitat amb solvència elevada i criteris de gestió amb visió de permanència, que prioritza la seguretat i tranquil·litat dels seus clients. MoraWealth oferirà els serveis d’assessorament d’inversió i gestió de carteres amb el valor diferencial que genera l’acord global que el grup MoraBanc té amb Goldman Sachs Asset Management, des del desembre del 2018.

La nova agència de valors se sustentarà en un model de multicustòdia i arquitectura oberta, disponible per als seus clients i també per a qualsevol persona que vulgui contractar els seus serveis, ja que té acords de custòdia amb diferents entitats. Amb aquesta fórmula, MoraWealth oferirà a cada client els serveis que millor s’adapten al seu perfil.

Carles Guimerà, director de MoraWealth

El director general de la nova filial és Carles Guimerà Sala, amb més de 25 anys d’experiència en el sector financer en diferents responsabilitats en l’àmbit de Tresoreria i Mercat de Capitals, així com en Banca Privada. Des de fa 6 anys està en el departament de Capital Markets de MoraBanc i anteriorment va treballar a Caixa Catalunya i a Bank of America.

Sobre el Grup MoraBanc

El Grup MoraBanc és un grup financer andorrà de capital 100% familiar que té el seu origen en MoraBanc, un banc independent i de vocació internacional amb una àmplia experiència en la gestió de patrimonis individuals, familiars i institucionals i que ha rebut el premi a el Banc de l’any de la revista The Banker el 2016, 2018 i 2019. A més del banc a Andorra i de la nova filial a Espanya, la proposta de valor del Grup inclou: MoraBanc Asset Management i MoraBanc Assegurances a Andorra ​​i Boreal, amb dues gestores de patrimonis a Suïssa i al Estats Units, així com un broker dealer als Estats Units. El 2018 l’equip de el Grup estava format per 313 persones i els recursos gestionats van arribar als 6.540 milions d’euros.