MoraBanc i Refinitiv col·laboren en una eina d’anàlisis de riscos

MoraBanc i Refinitiv, proveïdor líder d’informació financera i dades de mercats, han tancat un acord pel qual MoraBanc farà servir les superfícies de volatilitat de Refinitiv, una eina que permet una millora notable en l’anàlisis de riscos i la valoració de productes financers complexes.

Aquest acord arriba després que les dues companyies hagin col·laborat en el desenvolupament de la darrera fase de l’eina. MoraBanc ha tingut accés a la darrera tecnologia de Refinitiv i ha aportat el seu feedback continuat per ajustar els darrers detalls i aportar un valor afegit a l’API que ara formarà part dels recursos del banc.

El nou recurs de Refinitiv permetrà als equips del banc realitzar unes valoracions financeres amb major qualitat que tindran el seu reflex en el balanç dels clients de MoraBanc que rebran una informació més sòlida i detallada de les seves inversions. També suposa un pas més en matèria de digitalització seguint la línia d’optar per tecnologies i fintechs que millorin l’eficiència dels processos.

Aquesta col·laboració en temes d’innovació financera ha estat liderada, en el cas de MoraBanc, pel seu departament de riscos i es una mostra de les sinergies que es poden assolir obrint línies de col·laboració entre companyies.

Sobre Refinitiv

Refinitiv és una companyia que aporta informació, perspectives i tecnologia que promouen la innovació i l’acompliment als mercats financers mundials donant servei a 40.000 institucions a uns 190 països. Actualment forma part de l’LSEG (London Stock Exchange Group) un proveïdor líder en dades i infraestructura del mercat financer.