MoraBanc i Bliss Andorra presenten les Business Talks by MoraBanc

MoraBanc i Bliss Andorra han signat un conveni pel qual l’entitat bancària es converteix en nou col·laborador aquest club social i estarà present en totes les activitats i suports de comunicació. A més dins d’aquest projecte, Bliss ha posat en marxa les “Business Talks by MoraBanc”, una sèrie d’esdeveniments mensuals que tenen com a objectiu facilitar un espai de trobada per a empresaris, emprenedors i professionals per fomentar l’intercanvi de coneixements, experiències i millors pràctiques en un entorn propici per al networking i la creació de sinergies.

La primera xerrada està prevista pel 7 de març i el ponent és Jordi Urbea, vicepresident senior de Ogilvy España i CEO de Ogilvy Barcelona. Les trobades es faran a l’Auditori MoraBanc i per assistir-hi caldrà ser membre del club Bliss o rebre una invitació.

La impulsora i directora de Bliss, Alba Casanou, i el director de Màrqueting i Comunicació de MoraBanc han presentat l’acord de col·laboració a l’Auditori MoraBanc en un acte que ha servit també com una trobada més dels socis del club i part de l’equip de MoraBanc.

Sobre Bliss Andorra

Bliss Andorra és un club social privat que ofereix als seus membres i convidats una atractiva combinació d’oci exclusiu, benestar i enriquiment personal i professional. Divertir-se, cuidar-se, evadir-se, gaudir de trobades socials, col·laborar, compartir i aprendre com a base de la seva activitat que crea una comunitat entre perfils diferents de persones d’Andorra amb una trajectòria professional destacada e inquietuds socials.