MoraBanc estrena MoraBanc Direct, el primer gestor a distància

MoraBanc Direct és el nou servei per a clients de MoraBanc que forma part del projecte MoraBanc Digital i complementa la resta de canals digitals i a distància (banca en línia, banca mòbil i banca telefònica). Amb MoraBanc Direct, el client podrà contactar amb el seu gestor, exclusivament a distància, a través del telèfon, del xat de la banca en línia o aplicació de MoraBanc, o trucant des de l’app.

El servei va destinat a clients entre 25 i 55 anys, amb cert volum d’estalvi i inversió i que no tenen temps d’anar a una oficina física. Amb aquest servei, MoraBanc respon a la demanda del client actual i s’anticipa a l’evolució del mercat bancari cap a aquest tipus de canal, més àgil i eficient per al gestor i el client.

A través de MoraBanc Direct els clients compten amb un gestor expert especialitzat en atenció remota i poden sol·licitar cites telefòniques amb antelació, realitzar tot tipus de consultes i d’operacions bancàries i financeres, llevat d’ingressos i reintegraments en efectiu. Aquest servei, sumat a la signatura digital avançada, també permet contractar productes i serveis totalment a distància. Ja formen part d’aquest nou model de gestió i distribució comercial 300 clients de MoraBanc.

MoraBanc Direct integra en un sol servei els canals digitals, telefònics i físics. El client fa servir principalment mitjans digitals de relació, però pot continuar usant la banca telefònica, els caixers automàtics i si, ho necessita, la xarxa d’oficines de MoraBanc. MoraBanc Direct és la proposta més recent de MoraBanc en el camp de la transformació digital, per millorar contínuament l’experiència d’usuari.