MoraBanc es marca com a objectiu situar el benefici en 50 milions d’euros el 2024

MoraBanc es marca com a objectiu situar el benefici en 50 milions d’euros el 2024

MoraBanc s’ha fixat com a objectiu situar el benefici el 2024 en 50 milions d’euros. El grup preveu continuar sent el primer banc andorrà en benefici, alhora que potenciarà el seu creixement als mercats externs. Els projectes de digitalització i una proposta de productes i serveis amb valor afegit per al client són les bases per arribar a aquests objectius segons el Pla Estratègic 3.0 que es va presentar aquest dilluns a una trobada amb 320 professionals de Morabanc i BSABanc. El president de l’entitat, Juan María Nin, i el conseller i director general, Lluis Alsina, van explicar les línies estratègiques bàsiques per als propers tres anys.

Al 2024, any de finalització del pla estratègic, MoraBanc preveu assolir uns recursos gestionats (AUMs) d’entre 12.000 i 15.000 milions d’euros i mantenir els seus alts nivells de solvència i rendibilitat, valors que sempre han estat essencials en la gestió l’entitat.

El negoci internacional és un altre pilar que contribuirà als resultats fixats per als propers exercicis. Amb la consolidació de la tendència positiva de Boreal (Zuric i Miami) i el creixement de MoraWealth (Barcelona), el Grup MoraBanc preveu obtenir beneficis a tots els mercats on opera amb les seves filials dins del període d’aquest pla estratègic.

Digitalització

El nou full de ruta del banc potenciarà la transformació digital i la millora tecnològica de tots els processos del banc per tal de millorar i personalitzar l’experiència del client.

MoraBanc ha redefinit per complet el denominat customer journey per a cadascun dels segments i canals per generar un valor diferencial als seus clients mitjançant el desenvolupament de nous productes i serveis. En paral·lel, l’entitat està treballant per convertir-se en els propers anys en una organització 100% data driven, cosa que li permetrà prendre decisions estratègiques basades en anàlisi de dades i interpretació i, en conseqüència, contribuir a una millor planificació estratègica a llarg termini. Per dur a terme aquest pla, MoraBanc contempla una inversió total de 20 milions d’euros al llarg dels propers tres exercicis.

JUAN MARIA NIN, PRESIDENT DE MORABANC

“El context macroeconòmic actual és complex i obligarà el nostre sector a transformar-se. A MoraBanc hem actuat amb visió estratègica i amb diligència, vetllant pel futur de la nostra entitat, així com pels interessos dels nostres clients, empleats i accionistes. BSABanc és, sens dubte, el millor soci per acompanyar-nos en aquest viatge en què donarem pas a un nou banc més sòlid, eficient i rendible”

LLUÍS ALSINA, CONSELLER DIRECTOR GENERAL DE MORABANC

“El nou pla estratègic 3.0 ens ha de permetre traslladar el banc fins al mòbil de cadascun dels nostres clients, continuar el creixement a Andorra per consolidar el nostre lideratge al país, definir una proposta de valor unificada i un model de creixement sostenible a les nostres filials internacionals”.

 Primer acte conjunt dels equips de MoraBanc i BSA Banc

La presentació oficial del Pla Estratègic 3.0 va tenir lloc aquest dilluns al Centre de Congressos d’Andorra la Vella i va reunir 320 persones provinents dels diferents equips que conformen les plantilles de MoraBanc i BSABanc. Sota el concepte “Una suma que suma”, la direcció de l’entitat va donar la benvinguda a tots els empleats de BSABanc a casa seva. En paraules del conseller director general, Lluís Alsina: “La intenció d’aquest lema és que totes les persones que s’incorporin a MoraBanc se sentin part d’un equip fort i que aportin el valor i les ganes necessàries per contribuir a assolir els objectius del nou banc dins i fora d’Andorra”. Després de la presentació del pla, l’esdeveniment es va tancar amb una xerrada sobre psicologia positiva oferta pel prestigiós conferenciant internacional Víctor Küppers.

Print Friendly, PDF & Email