MoraBanc crea un préstec amb condicions especials per afavorir la reactivació econòmica

En una situació en què, des de molts àmbits, s’encoratja el consum intern per reactivar l’economia d’Andorra, MoraBanc vol potenciar les opcions de finançament per a aquelles persones que ho necessitin per realitzar compres de productes o serveis. Els particulars interessats, siguin o no siguin clients del banc, podran sol·licitar un préstec de fins a tres vegades l’import de la seva nòmina, sense necessitat que aquesta estigui domiciliada a MoraBanc. Per contribuir a la reactivació econòmica, MoraBanc destina més recursos destinats al finançament de particulars amb préstecs al consum que es podran contractar a partir de dilluns 6 de juliol.

Marta Riera, directora de Banca País apunta que “una de les funcions de la banca és aportar finançament a la societat i en moments d’especial necessitat volem dedicar-hi més recursos dels que teníem previstos abans de la pandèmia. Tenim un balanç fort i una alta solvència que ens permeten respondre amb seguretat a la demanda de préstecs que fa la societat.”