MoraBanc comercialitzarà el primer fons d’inversió alternativa a mercats privats de Goldman Sachs AM per a particulars

MoraBanc comercialitzarà, de manera exclusiva a Andorra, el primer fons d’inversió alternativa en mercats privats de Goldman Sachs AM, on poden invertir clients particulars. Aquest nou fons, autoritzat per la CSSF de Luxemburg, i inscrit al corresponent registre de l’AFA per a la seva distribució a Andorra per MoraBanc, té com a objectiu donar l’oportunitat als clients de MoraBanc d’invertir en empreses no cotitzades i obre la porta als mercats privats. A diferència dels tradicionals, que es mantenen estables, aquest tipus de mercats han registrat en els darrers anys un creixement altíssim pel que fa a les empreses que els formen. Companyies en què, fins ara, només podien participar-hi, un grup reduït d’inversors amb un volum de recursos molt elevat.

El fons, que només accepta participacions úniques d’un mínim de 50.000 euros, es comercialitzarà per un temps limitat, i la vida estimada és de 9 anys, més dues possibles pròrrogues de 12 mesos.

Gerard Albà, director d’Inversions de MoraBanc destaca que “aquest producte és molt innovador perquè ens obre un accés a invertir en mercats privats que, tot i que no es pot garantir res, en els darrers anys han estat més rendibles que els públics i  que, fins ara, estaven a l’abast de pocs inversors. A més el fet que una entitat com Goldman Sachs AM hagi seleccionat el grup MoraBanc per la seva comercialització és un fet molt rellevant i molt positiu pel banc i pel sector financer andorrà.

Goldman Sachs AM és un dels inversors amb més experiència en alternatius del món. Es beneficia d’una xarxa de relacions a escala global amb els principals consellers delegats i emprenedors, col·laborant-hi per construir negocis sòlids i duradors, accelerant-ne el creixement en aquesta dècada i més enllà. La filial del grup MoraBanc a Barcelona, ​​MoraWealth, també serà pionera a la comercialització del nou fons de GSAM a Espanya.