MoraBanc cedeix els seus espais publicitaris a les finals ACB per promocionar Andorra

MoraBanc cedeix els seus espais publicitaris a les finals ACB per promocionar Andorra

MoraBanc, patrocinador principal del BC MoraBanc Andorra, cedeix tots els espais publicitaris que té a les finals de la Lliga Endesa de bàsquet al Govern d’Andorra per promocionar Andorra i fomentar l’arribada de turistes aquest proper estiu.

Per la seva condició de patrocinador, MoraBanc disposa de diferents espais al pavelló de la Font de Sant Lluís per col·locar la seva marca o publicitat com ara el protector d’una de les cistelles, minuts als leds que es veuen per televisió, espais virtuals que es projectaran a les graderies i elements de marca a les pistes d’entrenament.

L’ACB valora aquests espais en 75.000 euros i espera que les audiències siguin molt superiors a les de les jornades tradicionals de lliga i s’aproximin a les que registra la Copa del Rei. Amb aquesta iniciativa, MoraBanc cedeix els seus espais que s’afegiran als que tenia Andorra Turisme que podrà fer una promoció d’Andorra amb més impactes. La promoció del Principat com a destí turístic estarà garantida com a mínim en les 5 retransmissions de la fase de grups, en els partits contra el Valencia Basquet, Real Madrid, Casademont Zaragoza, San Pablo Burgos i Herbalife Gran Canaria. Aquesta exposició augmentaria de manera notable si el MoraBanc es classifiqués per les semifinals.

Mireia Maestre, directora de Comunicació i Marca de MoraBanc, destaca que “des de l’inici de l’emergència sanitària estem pendents d’aquelles coses en què podem ajudar i per a Andorra la bona afluència de visitants en els propers mesos pot marcar una diferència. Per això cedim uns espais valuosos en un esdeveniment que tindrà un seguiment molt alt a Espanya.”

Noemí Pedra, directora de Màrqueting i Comunicació d’Andorra Turisme valora que “per part d’Andorra Turisme només puc agrair aquest gest, que ens permetrà tenir més presència de marca i sumar esforços a la campanya ja prevista per aquest estiu. Esperem que les audiències siguin elevades tal com es preveu i que ens permeti poder desplegar la nostra marca i potenciar les visites de turistes a l’estiu. Més que mai, hem d’unir esforços i  aquesta iniciativa de cessió d’espais n’és un exemple.”

Print Friendly, PDF & Email