MoraBanc amplia l’horari del seu servei de banca telefònica

MoraBanc amplia l’horari del seu servei de banca telefònica

Telebanc, el servei de banca telefònica de MoraBanc, amplia l’horari d’atenció al públic. A partir d’ara, la gestió telefònica per Telebanc també estarà disponible els dissabtes de 9h a 13h i de dilluns a divendres de 8h30 a 19h00, quan fins ara, el servei tancava a les 17h45.

Els canvis en el servei d’atenció telefònica s’emmarquen dins del procés de transformació global del banc per oferir un millor servei als clients que, en aquest cas, a més d’ampliar els horaris, permetrà incrementar l’eficiència i reduir el temps d’espera. El servei de Telebanc rep habitualment una molt bona valoració per part dels usuaris, (amb un NPS superior al 80%), i amb aquestes millores, s’espera augmentar encara més la satisfacció dels clients.

L’equip de Telebanc, dirigit per Yolanda Escudero, compta amb gestors telefònics amb formació especialitzada en productes i serveis financers que poden atendre als clients en 4 idiomes i poden realitzar un ampli ventall d’operacions de banca de particulars, negocis i inversió sense que el client hagi de desplaçar-se a l’oficina. És una de les opcions de contacte de MoraBanc Digital, la proposta multicanal del banc que es completa amb la banca en línia i l’App, canals moderns, àgils i eficients que en els darrers mesos han augmentat els seus usuaris de manera molt notable.