Quatre emprenedors accedeixen a la segona fase del programa de MoraBanc i Ship2B

Andorra la Vella, 27 de juny de 2017.- Vilbor, Votestore, T-Care i Andorra Market Place són els quatre projectes que accedeixen a la segona fase de LAB Impact Andorra, el programa de suport als emprenedors que MoraBanc porta a terme amb la Fundació Ship2B. Aquestes 4 propostes han estat triades entre les 10 inicials que van ser admeses per fer la primera part del programa amb una formació ‘online’, guiada per un tutor de Ship2B, d’un mes de durada, on els emprenedors han pogut evolucionar les seves propostes inicials per crear una idea de negoci adequada a les necessitats del mercat.

Els quatre emprenedors entren ara en una segona fase amb una formació intensiva i presencial a Andorra on rebran mentoring amb professionals experts en àrees com el màrqueting digital, l’elaboració de plans de negoci, vendes, estratègia comercial ‘online’ i coneixeran casos d’èxit. Aquestes jornades de treball finalitzaran amb una exposició dels projectes davant d’un jurat que seleccionarà quin dels emprenedors podrà fer el programa d’acceleració de 4 mesos amb Ship2B.

El programa LAB Impact Andorra respon a les sensibilitats que MoraBanc té envers els emprenedors d’Andorra, i és el resultat de l’associació del banc amb la Fundació Ship2B, la millor acceleradora privada d’Espanya segons el rànquing Funcas 2016/2017.

Andorra Market Place és un projecte que vol oferir al petit i mitjà comerç l’opció d’obrir el seu negoci a l’activitat per Internet. Una plataforma on puguin fer arribar la seva oferta i vendre-la en un entorn digital com ja fan les grans superfícies o alguns negocis amb més possibilitats i sensibilitat per la venda ‘online’.

T-Care és una proposta emprenedora que vol treballar diferents possibilitats relacionades sempre amb el te, la salut, i la filosofia ‘slow’ que l’acompanya. Aquest projecte vol oferir te de qualitat però combinar-lo amb opcions d’alimentació saludable. També es treballa una línia de propostes turístiques a Andorra on el te sigui protagonista.

Votestore vol aportar un valor al mercat immobiliari i als barris afavorint el lloguer de locals comercials buits. En una primera fase, els veïns poden votar quin tipus de negoci troben a faltar al seu barri. Aquesta informació anirà a les persones que volen obrir un negoci i estiguin cercant el local i la ubicació ideal.

Vilbor és una marca d’esquí artesanal de producció sostenible i impacte social. Fabricats per un emprenedor a Andorra, ofereix un producte diferenciat, fet amb materials de proximitat i adoptant els valors de les muntanyes d’Andorra.