AUTEA s’incorpora al programa de la Targeta Solidària de MoraBanc

L’Associació d’Afectats d’Autisme d’Andorra (AUTEA) s’ha incorporat a la Targeta Solidària de MoraBanc. Inés Martí, presidenta de l’associació i Gisela Villagordo, directora general adjunta de Negoci Andorra de MoraBanc han signat l’acord de col·laboració.

AUTEA destinarà els recursos que rebi de la Targeta Solidària de MoraBanc a l’organització de la segona edició de la Jornada sobre trastorns de l’espectre autista (TEA). Una trobada dirigida a professionals de la salut, l’educació i famílies amb persones amb aquest tipus de trastorn. Amb la jornada es vol donar visibilitat al TEA i conèixer els darrers avenços en la pràctica clínica i compartir experiències per part de les persones afectades.

AUTEA és la 17a entitat que s’adhereix a la Targeta Solidària des que MoraBanc va engegar aquest projecte solidari ara fa 7 anys. Durant aquest temps s’ha recaptat 843.000€ que s’han destinats a entitats com Càritas, Aina, Unicef, l’Escola Especialitzada Nostra Senyora de Meritxell, l’Associació de Dones d’Andorra o el Centre d’Acolliment de la Gavernera.

Els donatius de la targeta solidària provenen de la solidaritat dels clients que participen en aquest projecte mitjançant donatius i arrodoniments de les compres. Per cada compra efectuada amb la targeta s’aporten els cèntims que manquen fins arrodonir l’import al dècim o a l’euro superior. El banc dobla les seves aportacions i els arrodoniments de les compres.

La targeta solidària és la iniciativa més important de MoraBanc dins de les accions de suport a col·lectius necessitats emmarcades en la seva política de responsabilitat empresarial. Durant l’any, MoraBanc també col·labora amb la campanya de recollida de joguines en favor de Càritas i fa recollida d’aliments i roba entre els seus empleats, entre d’altres accions de caràcter social.