10 emprenedors entren al procés de selecció d’Andorra per entrar al B-Ready amb MoraBanc

El termini de presentació de candidatures per entrar al programa B-Ready de Ship2B s’ha tancat aquest any amb 330 projectes. De tots ells, 10 compleixen els criteris per entrar a la selecció d’Andorra que escollirà dues propostes per entrar al programa d’acceleració empresarial gràcies al suport de MoraBanc.

Els projectes toquen diferents sectors però tots ells tenen en comú un component social, tal com es requeria a les bases. De la desena de propostes que opten a una de les dues places convocades per Ship2B amb MoraBanc, vuit han estat presentades directament des del Principat, una des de Barcelona, però amb un emprenedor andorrà, i una darrera d’un emprenedor no andorrà, amb un projecte que es pot implementar al país.

Ara comença el procés de deliberació per triar les dues propostes seleccionades que es beneficiaran del programa d’acceleració per a emprenedors socials B-Ready. Els professionals de l’equip de la Fundació Ship2B seran els encarregats de fer aquesta selecció.

Aquest és el segon any que MoraBanc participa al programa de suport als emprenedors garantint la presència de dos projectes d’Andorra. B-Ready és el programa d’acceleració de startups amb impacte social de la Fundació Ship2B, que té com a objectius aconseguir el finançament necessari per donar un impuls a startups, augmentar el volum de vendes i establir aliances estratègiques amb entitats dels sectors públic i privat.

A més de MoraBanc, el programa B-Ready compta també amb altres socis estratègics de primer nivell empresarial com ara DKV Integralia, Catalonia Hotels & Resorts, Fundació FC Barcelona i Fundació EY.