Què ens mou

La nostra visió, missió i principis

Una missió permanent

De forma transversal a tota la nostra activitat hi ha una missió permanent: la satisfacció dels nostres clients. Contínuament busquem innovar i millorar per no solament satisfer les seves necessitats sinó també superar les seves expectatives. I per a això comptem amb una organització orientada a la creació de valor, amb la qualitat com a element diferencial competitiu.

Tres àmbits d’actuació

  • Clients: Ens esforcem diàriament perquè els nostres clients ens considerin el seu millor banc.
  • Equip humà: Volem ser l’empresa en la qual els nostres treballadors volen estar. Si a tu també t’agradaria ser un d’ells, uneix-te a l’equip MoraBanc.
  • Societat: Treballem per ser el banc de referència a Andorra i ens comprometem socialment amb el país. Consulta totes les activitats socials.

Principis essencials en la gestió global de l’entitat

Respecte per la legalitat, ètica professional, transparència i innovació. Aquests són els principis pels quals ens regim per aconseguir els nostres objectius.