Un cop més, tenim la millor app bancària i el millor banc digital d’Andorra

Un cop més, tenim la millor app bancària i el millor banc digital d’Andorra

I és que, per quart any consecutiu, la revista internacional World Finance ens ha reconegut amb els guardons de Millor banc digital i Millor aplicació bancària del país.

Som l’únic banc d’Europa que ho ha aconseguit durant quatre anys consecutius*. És un gran orgull per a nosaltres ser representants internacionals del país en temes d’innovació bancària i digitalització. Sense vosaltres, els nostres clients, mai no ho hauríem aconseguit. Moltes gràcies!

MoraBanc Digital, el projecte d’un equip

El mes de desembre del 2016 vam llançar MoraBanc Online i MoraBanc App, les dues grans plataformes de la nostra banca digital, i ja en els primers mesos del 2017 vam poder constatar que les dades d’ús i adopció eren extraordinàries. Va ser un any molt intens, en què cada setmana agregàvem novetats encaminades a millorar l’experiència i l’autonomia dels nostres clients.

La iniciativa, fruit de més de dos anys de feina a partir de processos i metodologies innovadores de cocreació amb equips multidisciplinaris i clients, va ser la cristal·lització d’una idea transformadora impulsada pel Consell d’Administració de MoraBanc.

El 2017 vam rebre els nostres primers dos premis i no podíem estar més contents: era el reconeixement a un enorme esforç conjunt d’un equip de professionals que van treballar dia rere dia en un projecte fonamental, no només per a l’entitat, sinó també per a la digitalització del sector al nostre país.

Avui, quatre anys més tard del seu llançament, hem continuat incorporant productes i serveis digitals amb un gran equip de persones que treballen dia a dia fent possible que els nostres clients puguin realitzar les seves gestions bancàries des de qualsevol lloc, en qualsevol moment.

2020, l’any de la digitalització

Potser un dels canvis més notables durant aquest any ha estat el relacionat amb la tecnologia. El desplegament massiu i forçat al llarg dels últims mesos de solucions que ens han permès continuar connectats i actius, ha provocat que la tecnologia estigui avui instal·lada de manera més natural a les nostres vides.

Aquesta transformació s’ha notat enormement al sector bancari, el qual ha fet de la tecnologia un aliat fonamental en situacions en què la interacció humana de manera presencial no ha estat possible.

Un tema molt important a tenir en compte l’any 2020 va ser la capacitat per estar al costat dels nostres clients durant la pandèmia, amb serveis digitals que donessin resposta a les necessitats d’uns usuaris cada cop més connectats. És per això que World Finance ha valorat positivament l’actualització permanent de la nostra oferta digital. El fet que els nostres clients comptin cada cop amb més autonomia en les seves gestions a través de la digitalització ha estat un dels punts reconeguts pel jurat de la publicació.

També ha tingut en compte projectes com ara la signatura digital, que fan possible la contractació de nous productes i serveis per dur a terme gestions bancàries del dia a dia, o fins i tot la facilitació de tràmits més complexos com són l’obertura d’un compte o la contractació d’un crèdit. D’altres iniciatives importants que s’han valorat positivament són les relacionades amb els serveis de l’usuari, com és el cas del nostre xatbot per a la gestió dels actes mèdics amb MoraBanc Assegurances o les millores incorporades al nostre Broker Online, que compta ja amb informació de més de 7.000 valors de mercats internacionals.

El millor: el reconeixement dels nostres clients

Perquè, tot i que ser guardonats per experts del sector és sempre un motiu d’orgull, per a nosaltres, el més satisfactori és saber que comptem amb l’aprovació dels nostres clients, que són sempre el motor de tot allò que fem.

Els nostres esforços per comptar amb una banca digital preparada per donar resposta a les necessitats derivades de la COVID-19 han estat reconeguts i apreciats pels nostres clients, que han pogut dur a terme les seves gestions bancàries a través dels nostres canals digitals. Això, sumat a les millores que vam poder implementar durant aquests mesos, ens ha permès estar al seu costat quan més ho han necessitat.

I és que les dades no menteixen! Durant el 2020, els accessos a la nostra banca digital es van incrementar** un 35,1%, una xifra similar al creixement de les transaccions realitzades digitalment (+35%), destacant la compravenda de valors i les transferències, amb un increment del 166,3% i el 48% respectivament.

Per això, la paraula que defineix aquest reconeixement és GRÀCIES. Gràcies als clients que confien en nosaltres cada dia i ens donen l’oportunitat d’ajudar-los i acompanyar-los en la seva vida diària. Sense vosaltres, aquests reconeixements no serien possibles.

Gràcies també als nostres socis tecnològics, que són una part important d’aquest camí cap a la innovació constant, i al gran equip MoraBanc que dia rere dia treballa per fer de MoraBanc Digital el projecte referent de la digitalització bancària a Andorra.*

*Informació segons World Finance

**Totes les dades respecte del 2019

Print Friendly, PDF & Email
SUBSCRIU-TE
  • No et perdis res

  • Tot allò que t’interessa del Blog de MoraBanc al teu correu electrònic.

  • M’interessen els articles de:
  • Mora Banc Grup, SA, amb domicili a l’Av. Meritxell número 96, AD500 Andorra la Vella, és el responsable del tractament de les dades personals contingudes en el present formulari amb la finalitat d’atendre la vostra sol·licitud. En qualsevol moment podreu accedir, rectificar, suprimir, limitar, oposar-vos, demanar la portabilitat i retirar el vostre consentiment a través de l’adreça electrònica següent: protecciodedades@morabanc.ad. Per a més informació sobre el tractament de les dades de caràcter personal per part de Mora Banc Grup, SA consulteu la Política de privacitat web.