El nostre objectiu: simplificar els teus processos de banca en línia

El nostre objectiu: simplificar els teus processos de banca en línia

Tenim bones notícies per als nostres usuaris de banca en línia. En els propers dies farem un canvi per simplificar el nombre de claus existents a la banca en línia i la banca mòbil: eliminarem la clau d’operacions.

Tenir diverses claus era confús per a alguns usuaris que, introduint-les incorrectament, activaven el procés de bloqueig de la nostra seguretat informàtica, la qual cosa els impedia executar l’operació en aquell moment.

Amb el nou procediment, per accedir a la banca en línia o la banca mòbil continuaràs utilitzant la clau d’usuari (o l’àlies d’usuari si ho tens definit) i la contrasenya personal com sempre. Aquesta part del procés no canviarà.

Ara bé, quan hagis de signar una operació bancària ja no hauràs de fer-ho amb la clau d’operacions com es fa fins ara. Hauràs fer-ho amb la contrasenya que fas servir per accedir a la banca en línia.

En el cas que l’operació impliqui una sortida de diners (transferència bancària o fitxers de remeses de càrrec) se’t seguirà demanant la clau de confirmació de signatura habitual (OTP) que s’envia per SMS o correu electrònic al teu dispositiu de seguretat.

La modificació millorarà totes les operatives transaccionals: transferències i traspassos, operatives de targetes, compra-venda de divises, compra-venda d’accions i fons d’inversió, enviament de fitxers de remeses, devolucions de rebuts i sol·licitud de divises.

Aquesta mesura resulta de la nostra voluntat de millorar l’experiència d’usuari i està d’acord amb les iniciatives de les banques electròniques dels millors bancs espanyols.

Volem posar-t’ho més fàcil! Estem preparant-ho tot perquè molt aviat sigui efectiva aquesta millora i puguis oblidar-te per sempre de la teva clau d’operacions.

T’avisarem amb temps de la data de posada en marxa a través de diferents comunicacions que rebràs dins de la teva Bústia de la banca en línia o de l’app de banca mòbil de MoraBanc.

Si tens algun dubte o necessites informació addicional sobre aquesta millora, pots posar-te en contacte amb nosaltres a qualsevol de les nostres oficines, a través del teu gestor personal, o trucant a TeleBanc (+376 884 884).

Per conèixer puntualment les novetats i les notícies que publiquem directament i al moment, subscriu-te al nostre blog omplint el formulari que trobaràs al peu d’aquest post.

SUBSCRIU-TE
  • No et perdis res

  • Tot allò que t’interessa del Blog de MoraBanc al teu correu electrònic.

  • M’interessen els articles de: