Construint experiències: MoraBanc i DEC, compromesos pels nostres clients

Construint experiències: MoraBanc i DEC, compromesos pels nostres clients

Com a part de la nostra missió permanent de treballar per aconseguir la satisfacció dels nostres clients, ens hem afiliat recentment a DEC, Associació per al Desenvolupament de l’Experiència de Client.

Esdevenim així la primera empresa d’Andorra a incorporar-se a la principal comunitat hispana, independent i sense ànim de lucre, conformada per grans empreses i experts professionals que persegueixen l’excel·lència en l’Experiència de Client. Dit això, per a nosaltres és molt més que innovació: és una responsabilitat envers els nostres clients i el sector bancari andorrà.

L’objectiu principal de la DEC és que les empreses tinguin un espai per compartir coneixements, bones pràctiques i unir-se per al desenvolupament i l’evangelització de l’Experiència de Client com a disciplina estratègica en el creixement de les organitzacions.

Com ja t’explicàvem al nostre post del blog sobre la veu de client com a clau d’innovació, les empreses que treballen posant els clients al centre de la seva estratègia poden oferir experiències (no només productes i serveis) que s’ajustin millor a les seves expectatives i necessitats reals, oferint-los valor i innovant juntament amb ells.

Què és la DEC*?

L’Associació per al Desenvolupament de l’Experiència de Client neix impulsada per líders professionals en la matèria, pertanyents a algunes de les marques més destacades d’Espanya i el món, que busquen crear una comunitat activa que reuneixi grans empreses i experts, conformant un fòrum participatiu que promogui l’excel·lència i el desenvolupament de l’Experiència de Client a través del seu posicionament estratègic a l’organització.

Les més de 1.700 empreses que formen part de la DEC són reconegudes per lliurar experiències úniques i diferencials que generen vincles importants amb els clients.

El seu àmbit d’actuació i interès va des de la investigació, el disseny i l’anàlisi fins al desenvolupament i la gestió directa de l’Experiència de Client. Els seus socis comparteixen i coneixen a fons les millors pràctiques en la matèria, participant en el desenvolupament de noves solucions que aporten valor als clients de les seves organitzacions de manera directa.

A més, des del 2015 certifiquen els professionals en l’àmbit de l’Experiència de Client, la qual cosa demostra la seva experiència, coneixement i èxits en aquesta matèria.

Què és l’Experiència de Client?

És l’element més important de la relació d’una marca o organització amb els seus clients, i consisteix en el record que se’n genera a la ment com a conseqüència de totes les interaccions amb la marca.

Per poder oferir una experiència excel·lent és indispensable centrar-se en el client, treballant des de l’empatia per comprendre les seves necessitats i motivacions. És a dir, que no es tracta només d’un conjunt d’accions, sinó que té també un component emocional important en tenir en compte com se senten els clients respecte de la marca i les seves interaccions.

Per què és important l’Experiència de Client a MoraBanc?

La nostra missió permanent i transversal és la satisfacció dels nostres clients. És per això que busquem contínuament continuar innovant per arribar més enllà de la satisfacció de les seves necessitats, intentant superar les seves expectatives.

Ens esforcem cada dia perquè els nostres clients ens considerin el seu banc de referència. I això és així perquè els nostres clients són un dels tres pilars que, juntament amb l’equip humà i la societat, motiven cadascuna de les nostres accions.

A través de programes i iniciatives com la Veu de Client (VoC) (que ens permet escoltar els clients de manera constant, sistemàtica i estratègica) podem adaptar-nos a les seves necessitats millorant els nostres productes i serveis, creant i estrenyent vincles amb ells a partir d’una comunicació bidireccional. Un altre exemple és la certificació dels nostres equips d’Experiència de Client per part de la DEC, gràcies a la qual acrediten els seus coneixements i experiència dins dels estàndards de l’Associació, assegurant així les millors pràctiques en aquest àmbit.

Per a nosaltres, ser membres de la DEC significa molt més que un recordatori del que ens mou, és una declaració de principis sobre el nostre compromís més important: continuar treballant cada dia per oferir als nostres clients la millor experiència, l’Experiència MoraBanc.

 

*Font: asociaciondec.org

Print Friendly, PDF & Email
SUBSCRIU-TE
  • No et perdis res

  • Tot allò que t’interessa del Blog de MoraBanc al teu correu electrònic.

  • M’interessen els articles de: